‘Bir tomurcuğun hikayesi’

Aylarca yalnızca bu sesi duymak için beklemiş bir bilinç altı ile defalarca ardı arkası kesilmeden bu soruyu sormuş Zeynep Lal’ in annesi ;

-Ağlayan benim kuzum mu? Ağlayan benim kızım mı? Ağlayan Zeynep’im mi?

Ameliyathaneye girerken tir tir titreyen ben; içeride beni sakinleştirmek için sohbete tutan bir çift mavi gözün rahatlatıcı sözleriyle uykuya dalmışım… Bana sorulan her soruya iyi bir bilinç ile cevap vermiş olsam da , cevaplarımın hepsinin tek bir ana fikri vardı ; Zeynep Lal ‘ imin sağlıkla aramıza katılması…

Gözlerimi yeniden açtığımda tanıdık tanımadık bir sürü kadın-erkek sesinin yanında duydugum ;hastaneyi birbirine katan bir bebeğin ağlama sesleriydi… Kimseye birşey sormadan ne olur Allah’ ım bu bebek benim bebeğim olsun derken gücümü toplayıp , beni uyandırmaya çalışan Eşime sordum;

-Ağlayan benim kuzum mu? Ağlayan benim kızım mı? Ağlayan Zeynep’im mi?

‘ Evet AŞKIM ağlayan Zeynep ‘cevabını aldıktan sonra kızımın ağlamalarına eşlik ederek defalarca şükrettim yaradanıma.

Binlerce şükür Rabbime, yüzbinlerce teşekkür bu duyguyu yaşattığı için bizlere…

Güzel Allah ‘im isteyip de tomurcuğu olmayan hiçbir hane bırakmasın. Herkesin evladını ana rahminden başlamak üzere korusun ,kollasın, gözetsin ve ana- babacığına sağ salim bağışlasın…

20120204-151729.jpg

Bir Cevap Yazın

