“anne olmak =yeniden doğmak”

Ben seninle yeniden doğdum tomurcuğum…

Sevgili kızım ,

Bugün seninle birlikte ilk anneler günüm.
Hayati, yasamayı ve umut etmeyi seninle yeniden öğrendim ben. Yeniden dallarım yesillendi, yeniden umudum tomurcuklandi ve yeniden anladım hayatın ve yasamanın ne kadar güzel olduğunu…

Kollarıma seni verdikleri günden beridir her sabah yeniden uyanıyorum o hayal ettigim yeşilliklere. Her sabah senin sesinle yeniden , en güzelinden yeniden doğuyorum sanki. Senin kokunu icime cektikce guzelleniyorum yeniden ve seninle birlikte olarak yasıyorum hayatın en güzel sahnelerini.

Annesinin kuzusu,mücevherim,güzel kelebeğim,

Bugün seninle yaşadığım ilk anneler gunüm.

Ve sen benim mujdemsin karanlığın en ağır bastığı bir anda beni aydınlıklara götüren. Sen benim umudumsun gözlerine her baktığımda huzura boğan.

Sana binlerce tesekkur guzel kizim, Zeynep Lâl ‘im …
Ve Rabb’ime binlerce şükür bu duyguyu bana yaşattığı için…

Ve asıl tesekkur ;

Meleğime, bir taneme, yanıma kalan gercegime, beni doğuran, hayatı, insanları,dunyayı bana yorumlayan Anneciğime…

İyi ki benim annemsin, iyi ki benim melegimsin…

Anneler gunün, anneler gunümüz kutlu olsun…

20120513-004031.jpg

Bir Cevap Yazın

