Bugün sen 1 yaşındasın… İyi ki Doğdun Zeynep Lâl’im..

27.01.2012 , Saat:08:48 Anısına …

DSC_0263Yavrum, Mücevherim, Lâl’im, Nazım,Niyazım, Tomurcuğum, Yaşama Sebebim,Varlığımın Yegane gerçeği, yaşama sıkı sıkıya beni kenetleyen umudum,Ay Parçam,Prensesim,Kuzum,Bir tanem,

Uzun uzun, saatlerce, parmaklarım yazmaktan ağrıyana, lügatimdeki tüm kelimeleri defalarca tekrarlayana ve seni anlatırken gözlerimde yaş kalmayana kadar yazmak istiyorum seni. Daha önce hiç kimseyi yazmadığım, daha önce herhangi bir konuda dil dökmediğim kadar yazmak istiyorum. Yokluğunun içimi nasıl yaktığını varlığının içimi ne kadar aydınlattığını ve ömrümün nasıl da bahara döndüğünü herkesin anlaması için yazmak istiyorum. Gözlerine her baktığımda nasıl da kıyamadığımı, ellerini her tuttuğumda nasıl da gönlümün, ömrümün sahibine daha bir bağlandığımı, sesini her duyduğumda nasıl da şükrettiğimi herkesin de bilmesi, duyması için yazmak istiyorum.

Sana olan aşkımın nasıl bir aşk olduğunu, ciğerimi söksem, gece gündüz o mis kokusunu içime çeksem ve 7 gün 24 saat yanı başından ayrılmasam ya da seni içime alıp tekrar koysam sana doyamayacağımı anlatmak için yazmak istiyorum. Sen uyurken seni özlediğimi, uyansa da bana dünyanın en güzel gülücüğünü hediye etse dediğimi, sesinin duvarlarımızda yankılanmasının dünyanın hiçbir melodisi ile boy ölçüşemeyeceğini bilsinler diye yazmak istiyorum.

Satır satır seni anlatmak, nakış nakış ömrüme seni işlemek istiyorum. Gözlerinin güzelliğinden bahsetmek istiyorum hiçbir ahu ceylanda göremediğim güzel gözlerini anlatmak istiyorum. Rabbimin seni kusursuz bize sunuşunu , her noktanın ne kadar da özel yaratıldığını anlatmak istiyorum.

Sana bir avuç ay ışığı sunmak isterim yavrum. Ya da güneşten bir hare alıp başına kondurmak. Tüm kır çiçeklerini ayaklarına sermek. Dalga dalga denizleri önüne devlet versin ömrüne diye sermek. Gökyüzüne çıkıp yıldızlardan bir taç yapmak başına. Dünyanın yedi harikalarını teker teker dolaşıp en sevilen yanlarını yollarına döşemek isterim. Yüreğimi koyup da avucuna vermek isterim bir daha sevgiye ,aşka asla ihtiyacın olmasın diye. Dünyanın türlü çirkinliklerinden uzak kal diye fanusun içerisine seni koyup, sahip olduğum en değerli mücevheri korumak,kollamak isterim.

Güzel Yavrum,Mücevherim,

Senin ilklerini yaşadığım her saniye kalbimin atışları yerle yeksan eder en şiddetli depremleri bilir misin? Kalbinin attığını ilk duyduğumda nasıl gözlerim okyanus misali çağlamışsa, dünyaya ve yaşamaya dair her tepkilerinde yine gözlerimden okyanus misali yaşlar süzülmekte.

Sen benim canımsın, dünyamın ışığısın ve gözlerimin ferisin fersiz kaldığı her an dünyamı yeniden ışıl ışıl aydınlatan. Savaşımsın kötülükler ile, yalnızlığımsın her anını doya sıya paylaşmama vesile olan, uykumu bölen en tatlı,en güzel sessin. Gecemin güneşi, gündüzümün neşesisin. Hayat pınarım, ömür sığınağım ve ahretimin mührüsün. Gözlerinin dokunduğu her mekân benim için ayrı bir anlamlı olmakta sırf senin ilgine girdiler diye ve senin mutlu oldukların artık beni daha da bir mutlu etmekte sırf seni bir kez daha güldürdüler de cenneti bu dünyada yaşadım diye. Parmaklarının her biri mücevherlerin en güzelini sunuyor her yüzüme değdiğinde ve geceleri ellerinin dokunuşu ile uyanmak dünyanın en güzel hissini yaşatıyor hiç öyle huysuzluğa sevk etmeden benliğimi.

Ömrüm,mührüm,sevgilim,güzel bebeğim,tomurcuğum, prensesim,evimin sultanı, yavrum,

Bugün sen 1 yaşındasın. Seni 1 yaşına getirene kadar özene bezene zamanlar geçirdim. Her hastalandığında içimden bin türlü fırtınalar koptu, her huysuzlandığında kendime ölesiye kızdım seni mutlu edemiyorum diye. Elimden gelen her şeyi senin için yapmaya çalışsam da, yetemiyorsam affet beni yavrum. Hayatın boyunca Rabbim izin verdiği müddetçe yüzünü güldüreceğime, yanında olacağıma ve tüm kötülüklerden, kötülerden seni canım pahasına koruyup, sana her anında kalkan olacağıma söz veriyorum yavrum. Seninle yeniden doğan ve hayatı ,yaşamayı ve insanlığı yeniden yorumlayan anneciğin, senin gelmen ile hayatı cennet bahçesine dönen anneciğin, seni her şeyden,herkesten,canından bile çok seviyor. Ben bir dilek tuttum,ben bir dua ettim RABBİM bana seni verdi. İyi ki benimsin güzel kızım.

İYİ Kİ DOĞDUN GÜZEL YAVRUM ,İYİ Kİ BENİM YAVRUM OLDUN.

VE İYİ Kİ BENİM ZEYNEP’İM,BENİM LÂL’İM, BENİM NAZLI YAVRUM OLDUN.

SENİ ÇOK SEVİYORUM.

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN…

ANNEN (27.01.2013)

One thought on “Bugün sen 1 yaşındasın… İyi ki Doğdun Zeynep Lâl’im..

  1. Ne güzel, duygu yüklü,sıcacık bir yazı bu böyle..anneliği anlatan başka bir kelime kalmamış sanki..Rabbim her zaman mutlu ve birlikte kılsın sizi..Sevgilerimle..
    Gökçen Yarar Karadem..

Bir Cevap Yazın

