‘Kaçak’

20140111-123604.jpg

Ben hep buradaydım…

Üzerime yapışan alınganlığım;
Yüzüme oturan mütebessüm gülüş;
Duvarlarımı sarıya boyayan dumanım;
Kahvenin karası;
Hüznün toprağa çalan yarısı;
Bir eli umutta diğeri ölümde gülüşüm;
Kahkahaları kıskandıran duruşum;
Düşmanı ümitsizliğin batağına saplayan başkaldırım;
Ve sonsuz biatim, bağlılığım;
Yeise bir şamar gibi çarpılırdı…

Dedim ya ben hep buradaydım…
Dünde kalan ama hep bugünü yaşayan,
Yarına fırlattığı okların hedefini bulmasını bekleyen,
O’na bağlanan, O’ndan isteyen, dileyen ve dilenen,

Ben…
Hep buradaydım…
Ben bir intihar tetikçisi, sen bir kaldırım çiçeği…
Ben onurumla giden, sen soykası arkasından verilensin…

Bir Cevap Yazın

